Vi koser, steller med og tilbringer mye tid med dyrene. Gården huser hester, geiter, høner, haner, kyllinger, ender, katter, hunder, marsvin, og en haug med kaniner løper rundt.

I disse dager ruger vi også frem gås og kalkun! Det blir mulighet for å finne sitt favorittdyr, både av art og personlighet.

Det blir hestestell og ridning, aktivitetsløype i skogen, høyhopping og morsomme leker som «boksen går», hesteskokasting, badminton, crocket og ballspill i tillegg til gårdsrelaterte aktiviteter.

Vi tar oss god tid ved måltidene og fyrer gjerne opp i bålpanna, eller spiser maten inne på cowboylåven ved dårlig vær.

Det legges opp til at alle skal kjenne glede og mestring, oppleve sosialt fellesskap og få gode minner.

INN PÅ TUNET er tilrettelagte og kvalitetssikrede velferdstjenester på gårdsbruk. Tjenestene skal gi mestring, utvikling og trivsel. Gårdsbruk er en eiendom som benyttes til jord-, skog-, eller hagbruk. Aktivitetene i tjenestetilbudet er knyttet opp til gården, livet og arbeidet der. Inn på Tunet Trøndelag SA er en profesjonell tjenesteleverandør heleid av bønder i Trøndelag. Vi jobber på lag lokalt i Trøndelag, og er stolte av det flotte tjenestetilbudet vi har for barn og unge.

Vårt fokus er mestring, samspill, kommunikasjon og inkludering.

Aktiviteten er fullfinansiert av Bufdir og derfor gratis å delta på.